Beoordelingen van Restaurant Xie Almere
Recente recensies
Marjolein
Conny de Vries-Lodder
Voor het eerst besteld vandaag was zalig tau si kai en babi pangang buikspek heerlijk. Eedsre chinees ooit die het bakje van de byijspek niet afsloot in bakjecwant dan wordt het knapperige korstje nat en de saus apart daar gaan we vakee halen. Echte aanrader.
Olaf
Heerlijk eten, en weer perfect op tijd. Toppers
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Pits
isa
Marjan.
Het was heerlijk. Niks te klagen hoor. En de bezorging snel en vriendelijk.
Michiel
Normaal gesproken ben ik fan van de babi pangang met bami, alleen dit keer zat er een andere smaak aan, waardoor ik het niet heb opgegeten.
Ruud
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. En weer genoeg voor vanavond.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Melanie
Ik had surinaamse nasi en surinaamse bami. Helaas was de smaak van de rijst en de bami teleurstellend. De bami had bijvoorbeeld ''witte'' en ''bruine'' slierten. het leek alsof alles heel snel was gemaakt en dat de smaak helaas niet het aller belangrijkste was. Ik heb wel eens vaker bij Xie gegeten maar dit keer was het erg teleurstellend.
MHB
Daniƫl
Altijd geweldige service en erg lekker eten!
Henk
Dana Zweers
Altijd heerlijk en snel!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Yvonne
We hadden Maleisische satƩ besteld met gebakken uitjes, dat was zo pittig dat ik maar ƩƩn stokje ervan heb gegeten v.d. 4, veel te heet, zou fijn zijn als dat er bij staat voor je besteld! De vlammen kwamen onze oren uit! En doordrenkt met ketjap nee niet meer.
Maria Bijster
Het is hier altijd goed eten en altijd op tijd gebracht. Dank jullie wel
Marja
Xzag er erg goed uit en grote porties
Gerda Dabek
Vriendelijke bezorger. Het eten was smaakvol. Voor herhaling vatbaar.
Tilly Ruijter
Erg goed en lekker eten. De bezorging is snel en het eten is nog op goede temperatuur.
WvA
Wij hebben ruim 2 uur op onze bestelling moeten wachten. Dit is echt veel te lang.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
.
Helaas was het nu niet zo als hoe ik het gewend ben. De kip was droog. En de kerrie saus was overal gaan lekken in de tas. Waardoor uitiendelijk alles onder de kerrie zat.
Fons de Rond
Netjes op tijd en compleet bezorgd. Helaas was de Babi Pangang droog (niet mals) en de rode saus was te zuur. Evenals de pindasaus bij de satƩ ajam. Ook licht zuur.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Kroon
Kwam bijna 3 kwartier later , heel vervelend met een diabetes patiƫnt
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
P.K. Man
Gerda dikke
Fantastische gerechten en overheerlijke grote loempiaās, het is voor mij altijd een cadeautje zo fijn dat ze in haven zijn
M. Bakker
Zoals altijd goede kwaliteit, ruim voldoende, goed op temperatuur en op tijd bezorgd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Lida
House-Nijhuis
Heerlijk gegeten
Ruud
Weer heerlijk gegeten.En nog over voor een paar dagen.
Paul Kosters
Het was erg veel, veel meer dan 2 of 3 personen op kunnen. Babi pangang viel wat tegen, verder was kwaliteit goed.
Anke Boshuijzen
mag iets meer sambal bij
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Nico van Daal
Was weer helemaal toppie !š„³š„³
Bibo-Lapre
Goed verpakt en goed warm geleverd. Precies op de aangegeven tijd geleverd.
Olaf
Heerlijk en weer supersnel bezorgd.
Ponkie
Het was weer heerlijk en lekker vers . Zo als altijd voor herhaling vatbaar en een aanrader
Jolanda
Normaal gesproken vind ik de loempia speciaal heerlijk, alleen dit keer leek het net of ie voor de 2de keer was gebakken taai, kwam er amper door heen was niet zoals ik gewend ben
Ton Kuijper
Het wordt eentonig: lekker als altijd!
Kunnen
Erg lekker weer!
Pepe
K.Steneker
G.Wieffer
prima kwaliteit maar de bestelde bami is niet geleverd, jammer.
Ruby Singh
Lekker eten , goede service , echt aanraden
Maria
Het was weer zalig dank jullie wel
Wilfred
Kim Aalberts
Altijd goed!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Michel
Echt een aanrader alles is lekker op smaak en houden rekening als ze loempia speciaal meegeven dat ze een gaatje aan de bovenkant van de verpakking zit, dan is het nog lekker crispy als je thuis komt.
Hans
Maikel
De loempia's waaren zeer lekker en goed gevuld en de bami pangang was ook heerlijk
Marc
Met veel plezier hier weer besteld! Het eten was prima en werd ook erg snel bezorgd. Wat ook opvalt; de gebakken banaan en pangsit zijn ook gewoon nog knapperig wanneer ze komen. Dat gebeurt lang niet altijd bij andere bezorgrestaurants!
Joos
Netjes en warm en.kwurig op tijd
Aafien van Beuningen Meijer
Het eten bij jullie is over het algemeen hƩƩl goed, wel heb ik samen met mijn man het vlees niet zo lekker gevonden. Het was met teveel.stukjes vet en ook de smaak niet lekker! Verder was het goed. š¼š¼
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
siju
snelle bezorging goed warm,en zo als altijd erg lekker en veel.
Cora
goed op tijd bezorgd en vriendelijk de bezorger en aardig ook bedankt
Ederveen
Het is altijd snel op tijd
Dini Buiten
Juriean Brands
Hans
Eten was goed, warm en lekker en op tijd bezorgd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Nico van Daal
Was deze keer wat lauw aangekomen maar heb daar op een drukke zaterdag begrip voor
Frits
Prima op de afgesproken tijd geleverd. Was goed op temperatuur. Voldoende voor een grote eter. De nassi was prima van smaak.
NX39R9KH7
prima, alleen het eigerecht was wat slap van smaak. groetjes
Pits
Bikesh
Delicious, good portion, on time, very friendly š„°
martin
een uur op mijn eten gewacht
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ton Kuijper
Lekker! Zoals altijd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Hinke
Het eten was erg lekker. Snelle bezorging.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Renate
Was heerlijk
June
Wij zijn altijd tevreden. Dit was de eerste keer dat wij dachten oeh dit was wel erg zout. De vorige keren was het āāāāā
Fons
Zo als altijd eten op de afgesproken tijd bezorgd. En goed warm in poort bezorgd.
Ruud
Weer heerlyk gegeten.
Marcel
Is altijd super lekker
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ed
Zoals altijd was het eten goed, warm en lekker, en de bezorging op tijd.
Dugour
Heerlijk eten en in het restaurant zeer vriendelijke bediening. Eten in restaurant heel mooi opgemaakt en lekker.
Dori Weber
Gebakken banaan was heerlijk en goed warm. Nasi was ook heerlijk maar lauw
Jessica
Heerlijke Indonesische rijsttafel. Er staat voor 2-3 personen maar wij eten er met 6 personen van. Het is allemaal goed op smaak en veel verschillende gerechten. Absoluut een aanrader!
Raymond Mommers
Helaas was de ossenhaas in bonensaus niet lekker. De ossenhaas was veel vet en de bonensaus had weinig smaak. Wel positief over de loempia's en andere gerechten.
Kiel
Heerlijk zoals altijd!
Wesly
Weer lekker gegeten!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
A. van den Berg
Heerlijk eten en op de afgesproken tijd bezorgd, chapeau
martin walsteijn
Snelle levering binnen 15 minuten en eten is heel lekker
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Maria
Nico van Daal
In 1 woord weer geweldig.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ger
Voor het eerst besteld, verrassend goede kwaliteit, echt lekker. Snelle en nette bezorging. Toppie!
Paul Gitsels
De gerechten waren smaakvol maar lauw van temperatuur.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Bert
Goede porties, op tijd geleverd
Jolanda Oranje
L.Vermeulen
Gewoon goed als altijd
Ruud
Heerlyk gegeten
Yvonne
Gezien afstand restaurant naar bezorgadres producten waren goed warm aangekomen. Eindelijk weer een lekker loempia gehad.
Olaf
Was weer top zoals gewoonlijk. Ook bezorger weer mooi op tijd!
P.
Het was weer helemaal top,bedankt weer!
Saskia
Het eten was, zoals altijd, weer erg lekker.
Rico
Altijd lekker en bezorging altijd op tijd
Marja Koopman
Kwaliteit en kwantiteit beide zijn fantastisch. De mini loempia's daarintegen de saus was volgens onze smaak niet zo lekker ,de saus vonden wij pafferig en klef en de mini loempia's had ik thuis in de oven opgewarmd maar vonden wij niet lekker te vet en bijna geen vulling. De hoofd gerechten waren geweldig en dat was de hoofdzaak .De beef was boterzacht en het gerecht met kip/kerry was ook heel lekker ,niet te scherp precies goed. . Ook de vegetarische kroepoek smaakte heerlijk erbij ,dank u wel.
Paul Offerman
Prima kwaliteit, meer dan voldoende hoeveelheid
Af Roelofs
Wij bestellen regelmatig een loempia speciaal en die waren altijd heerlijk. Gisteren waren ze erg taai en niet knapperig ook de vulling liet te wensen over. In een loempia zat bijna alleen omelet. Erg jammer.
Lv
Zoals altijd geweldig, snel, heet en smakelijk
Daniƫl Rotensen
Toen ik aan waren ze me bestelling aan het inpakken. Ik werd met een warm onthaal begroet. Thuis heerlijk gegeten en zeker voor 2 dagen genoeg.
Silvia
Super lieve bezorger!
Peggy
Heerlijke gerechten, met name de babi pangang, zo lekker knapperig! Echt een aanrader.
Dorenbos
Bestelling was gevallen waardoor er een bak stuk was en alles onder de sous zat.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
A van den Berg
Prima op tijd bezorgd
Reactie van Restaurant Xie
Beste Gerard, Bedankt voor uw recensie. Wij hebben uw bestelling terug bekeken en zagen dat u geen bami besteld had. Misschien had u dit over het hoofd gezien. Verder zijn wij blij om te horen dat verder alles gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Xie