Beoordelingen van Restaurant Xie Almere

Recente recensies

5.0
Marjolein
4 juni 2026
Conny de Vries-Lodder
3 juni 2026

Voor het eerst besteld vandaag was zalig tau si kai en babi pangang buikspek heerlijk. Eedsre chinees ooit die het bakje van de byijspek niet afsloot in bakjecwant dan wordt het knapperige korstje nat en de saus apart daar gaan we vakee halen. Echte aanrader.

Olaf
1 juni 2026

Heerlijk eten, en weer perfect op tijd. Toppers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pits
31 mei 2026
isa
31 mei 2026
Marjan.
30 mei 2026

Het was heerlijk. Niks te klagen hoor. En de bezorging snel en vriendelijk.

Michiel
30 mei 2026

Normaal gesproken ben ik fan van de babi pangang met bami, alleen dit keer zat er een andere smaak aan, waardoor ik het niet heb opgegeten.

Ruud
25 mei 2026

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. En weer genoeg voor vanavond.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melanie
24 mei 2026

Ik had surinaamse nasi en surinaamse bami. Helaas was de smaak van de rijst en de bami teleurstellend. De bami had bijvoorbeeld ''witte'' en ''bruine'' slierten. het leek alsof alles heel snel was gemaakt en dat de smaak helaas niet het aller belangrijkste was. Ik heb wel eens vaker bij Xie gegeten maar dit keer was het erg teleurstellend.

MHB
23 mei 2026
Daniƫl
21 mei 2026

Altijd geweldige service en erg lekker eten!

Henk
20 mei 2026
Dana Zweers
18 mei 2026

Altijd heerlijk en snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
17 mei 2026

We hadden Maleisische satƩ besteld met gebakken uitjes, dat was zo pittig dat ik maar ƩƩn stokje ervan heb gegeten v.d. 4, veel te heet, zou fijn zijn als dat er bij staat voor je besteld! De vlammen kwamen onze oren uit! En doordrenkt met ketjap nee niet meer.

Maria Bijster
17 mei 2026

Het is hier altijd goed eten en altijd op tijd gebracht. Dank jullie wel

Marja
14 mei 2026

Xzag er erg goed uit en grote porties

Gerda Dabek
14 mei 2026

Vriendelijke bezorger. Het eten was smaakvol. Voor herhaling vatbaar.

Tilly Ruijter
13 mei 2026

Erg goed en lekker eten. De bezorging is snel en het eten is nog op goede temperatuur.

WvA
12 mei 2026

Wij hebben ruim 2 uur op onze bestelling moeten wachten. Dit is echt veel te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

.
11 mei 2026

Helaas was het nu niet zo als hoe ik het gewend ben. De kip was droog. En de kerrie saus was overal gaan lekken in de tas. Waardoor uitiendelijk alles onder de kerrie zat.

Fons de Rond
11 mei 2026

Netjes op tijd en compleet bezorgd. Helaas was de Babi Pangang droog (niet mals) en de rode saus was te zuur. Evenals de pindasaus bij de satƩ ajam. Ook licht zuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kroon
11 mei 2026

Kwam bijna 3 kwartier later , heel vervelend met een diabetes patiƫnt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P.K. Man
9 mei 2026
Gerda dikke
9 mei 2026

Fantastische gerechten en overheerlijke grote loempia’s, het is voor mij altijd een cadeautje zo fijn dat ze in haven zijn

M. Bakker
3 mei 2026

Zoals altijd goede kwaliteit, ruim voldoende, goed op temperatuur en op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lida
3 mei 2026
House-Nijhuis
2 mei 2026

Heerlijk gegeten

Ruud
30 april 2026

Weer heerlijk gegeten.En nog over voor een paar dagen.

Paul Kosters
28 april 2026

Het was erg veel, veel meer dan 2 of 3 personen op kunnen. Babi pangang viel wat tegen, verder was kwaliteit goed.

Anke Boshuijzen
27 april 2026

mag iets meer sambal bij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nico van Daal
26 april 2026

Was weer helemaal toppie !🄳🄳

Bibo-Lapre
25 april 2026

Goed verpakt en goed warm geleverd. Precies op de aangegeven tijd geleverd.

Olaf
23 april 2026

Heerlijk en weer supersnel bezorgd.

Ponkie
21 april 2026

Het was weer heerlijk en lekker vers . Zo als altijd voor herhaling vatbaar en een aanrader

Jolanda
20 april 2026

Normaal gesproken vind ik de loempia speciaal heerlijk, alleen dit keer leek het net of ie voor de 2de keer was gebakken taai, kwam er amper door heen was niet zoals ik gewend ben

Ton Kuijper
20 april 2026

Het wordt eentonig: lekker als altijd!

Kunnen
20 april 2026

Erg lekker weer!

Pepe
20 april 2026
K.Steneker
19 april 2026
G.Wieffer
18 april 2026

prima kwaliteit maar de bestelde bami is niet geleverd, jammer.

Reactie van Restaurant Xie

Beste Gerard, Bedankt voor uw recensie. Wij hebben uw bestelling terug bekeken en zagen dat u geen bami besteld had. Misschien had u dit over het hoofd gezien. Verder zijn wij blij om te horen dat verder alles gesmaakt heeft. Met vriendelijke groet, Xie

Ruby Singh
18 april 2026

Lekker eten , goede service , echt aanraden

Maria
18 april 2026

Het was weer zalig dank jullie wel

Wilfred
13 april 2026
Kim Aalberts
12 april 2026

Altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michel
12 april 2026

Echt een aanrader alles is lekker op smaak en houden rekening als ze loempia speciaal meegeven dat ze een gaatje aan de bovenkant van de verpakking zit, dan is het nog lekker crispy als je thuis komt.

Hans
9 april 2026
Maikel
8 april 2026

De loempia's waaren zeer lekker en goed gevuld en de bami pangang was ook heerlijk

Marc
7 april 2026

Met veel plezier hier weer besteld! Het eten was prima en werd ook erg snel bezorgd. Wat ook opvalt; de gebakken banaan en pangsit zijn ook gewoon nog knapperig wanneer ze komen. Dat gebeurt lang niet altijd bij andere bezorgrestaurants!

Joos
6 april 2026

Netjes en warm en.kwurig op tijd

Aafien van Beuningen Meijer
5 april 2026

Het eten bij jullie is over het algemeen héél goed, wel heb ik samen met mijn man het vlees niet zo lekker gevonden. Het was met teveel.stukjes vet en ook de smaak niet lekker! Verder was het goed. 🌼🌼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

siju
5 april 2026

snelle bezorging goed warm,en zo als altijd erg lekker en veel.

Cora
5 april 2026

goed op tijd bezorgd en vriendelijk de bezorger en aardig ook bedankt

Ederveen
3 april 2026

Het is altijd snel op tijd

Dini Buiten
30 maart 2026
Juriean Brands
30 maart 2026
Hans
29 maart 2026

Eten was goed, warm en lekker en op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nico van Daal
29 maart 2026

Was deze keer wat lauw aangekomen maar heb daar op een drukke zaterdag begrip voor

Frits
29 maart 2026

Prima op de afgesproken tijd geleverd. Was goed op temperatuur. Voldoende voor een grote eter. De nassi was prima van smaak.

NX39R9KH7
27 maart 2026

prima, alleen het eigerecht was wat slap van smaak. groetjes

Pits
22 maart 2026
Bikesh
22 maart 2026

Delicious, good portion, on time, very friendly 🄰

martin
16 maart 2026

een uur op mijn eten gewacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton Kuijper
15 maart 2026

Lekker! Zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hinke
15 maart 2026

Het eten was erg lekker. Snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Renate
13 maart 2026

Was heerlijk

June
12 maart 2026

Wij zijn altijd tevreden. Dit was de eerste keer dat wij dachten oeh dit was wel erg zout. De vorige keren was het ⭐⭐⭐⭐⭐

Fons
12 maart 2026

Zo als altijd eten op de afgesproken tijd bezorgd. En goed warm in poort bezorgd.

Ruud
10 maart 2026

Weer heerlyk gegeten.

Marcel
8 maart 2026

Is altijd super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ed
8 maart 2026

Zoals altijd was het eten goed, warm en lekker, en de bezorging op tijd.

Dugour
7 maart 2026

Heerlijk eten en in het restaurant zeer vriendelijke bediening. Eten in restaurant heel mooi opgemaakt en lekker.

Dori Weber
7 maart 2026

Gebakken banaan was heerlijk en goed warm. Nasi was ook heerlijk maar lauw

Jessica
6 maart 2026

Heerlijke Indonesische rijsttafel. Er staat voor 2-3 personen maar wij eten er met 6 personen van. Het is allemaal goed op smaak en veel verschillende gerechten. Absoluut een aanrader!

Raymond Mommers
6 maart 2026

Helaas was de ossenhaas in bonensaus niet lekker. De ossenhaas was veel vet en de bonensaus had weinig smaak. Wel positief over de loempia's en andere gerechten.

Kiel
4 maart 2026

Heerlijk zoals altijd!

Wesly
3 maart 2026

Weer lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. van den Berg
2 maart 2026

Heerlijk eten en op de afgesproken tijd bezorgd, chapeau

martin walsteijn
2 maart 2026

Snelle levering binnen 15 minuten en eten is heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maria
2 maart 2026
Nico van Daal
1 maart 2026

In 1 woord weer geweldig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ger
23 februari 2026

Voor het eerst besteld, verrassend goede kwaliteit, echt lekker. Snelle en nette bezorging. Toppie!

Paul Gitsels
23 februari 2026

De gerechten waren smaakvol maar lauw van temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert
21 februari 2026

Goede porties, op tijd geleverd

Jolanda Oranje
21 februari 2026
L.Vermeulen
21 februari 2026

Gewoon goed als altijd

Ruud
19 februari 2026

Heerlyk gegeten

Yvonne
19 februari 2026

Gezien afstand restaurant naar bezorgadres producten waren goed warm aangekomen. Eindelijk weer een lekker loempia gehad.

Olaf
19 februari 2026

Was weer top zoals gewoonlijk. Ook bezorger weer mooi op tijd!

P.
18 februari 2026

Het was weer helemaal top,bedankt weer!

Saskia
18 februari 2026

Het eten was, zoals altijd, weer erg lekker.

Rico
16 februari 2026

Altijd lekker en bezorging altijd op tijd

Marja Koopman
16 februari 2026

Kwaliteit en kwantiteit beide zijn fantastisch. De mini loempia's daarintegen de saus was volgens onze smaak niet zo lekker ,de saus vonden wij pafferig en klef en de mini loempia's had ik thuis in de oven opgewarmd maar vonden wij niet lekker te vet en bijna geen vulling. De hoofd gerechten waren geweldig en dat was de hoofdzaak .De beef was boterzacht en het gerecht met kip/kerry was ook heel lekker ,niet te scherp precies goed. . Ook de vegetarische kroepoek smaakte heerlijk erbij ,dank u wel.

Paul Offerman
15 februari 2026

Prima kwaliteit, meer dan voldoende hoeveelheid

Af Roelofs
15 februari 2026

Wij bestellen regelmatig een loempia speciaal en die waren altijd heerlijk. Gisteren waren ze erg taai en niet knapperig ook de vulling liet te wensen over. In een loempia zat bijna alleen omelet. Erg jammer.

Lv
15 februari 2026

Zoals altijd geweldig, snel, heet en smakelijk

Daniƫl Rotensen
14 februari 2026

Toen ik aan waren ze me bestelling aan het inpakken. Ik werd met een warm onthaal begroet. Thuis heerlijk gegeten en zeker voor 2 dagen genoeg.

Silvia
14 februari 2026

Super lieve bezorger!

Peggy
12 februari 2026

Heerlijke gerechten, met name de babi pangang, zo lekker knapperig! Echt een aanrader.

Dorenbos
10 februari 2026

Bestelling was gevallen waardoor er een bak stuk was en alles onder de sous zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A van den Berg
9 februari 2026

Prima op tijd bezorgd